Tuesday, November 10, 2009

Selamat Hari Lahir Kak...

Macam ni alkisahnya,,,hamba bukan la jenis orang yang suka ingat macam-macam,
sampaikan birthday keluarga pun hamba tak ingat langsung...
jadi,untuk mengatasi masalah tu,
hamba dah simpan semua tarikh-tarikh penting dalam handfon hamba,,,
tapi yang malangnya,handfon hamba buat hal
rosak selepas menyaksikan perlawanan akhir piala Malaysia antara Kelantan dan Negeri Sembilan..
mungkin sebab terkejut dengan dentuman mercun yang kuat.jadi,handfon hamba terus rosak...
dan hamba dah terlepas tarikh ulang tahun kelahiran kakak hamba sendiri iaitu semalam 9 November 2009..


Maaf la kak,
bukan yO tak nak ingat,
tapi fon meragam...
tapi yO tetap ingat kat kak...

Apa-apa pun,

SELAMAT HARI ULANG TAHUN KELAHIRAN YANG KE-21 KAK...
SEMOGA PANJANG UMUR,MURAH REZEKI,SUKSES STUDY DAN DAPAT JODOH YANG BAIK-BAIK NANTI...

Sayang Kak...

4 comments:

shusupian said...

Semua itu alasan sahaja..siapakah insan ini utk diigt tarikh lahirnya..sedey tau..dah la dok jauh..(emo la plak)..sbg hukuman kena bg hadiah ko kak..xkisah la pape pun..camne???

SarjaN yO said...

laa...duit pun baru mintak ngan mak lg...hish,nk bg hadiah plak...tgk la mcm mane...nanti yO tgkp gmbr kak la...dok pom,hadiohnyo yO upload gambar raya haji nnti..hehe...mcm mane?

shusupian said...

Hek eleh..nmpk sgt yo xdok gmbr kak pun..upload gmbr tu bkn hadiah tp tangjawab yg wajib dilaksanakan.. buat la lagu ko, sajak ko..baru bermakna skit..hahaha..

SarjaN yO said...

haa...loni nok mikir pasal short film dulu...keno cuti jap bab2 puisi ni...hahaha...