Saturday, December 24, 2011

Rasa itu pernah ada...Dulu, sebelum terluka...

Benar,aku seorang pencinta wanita. yang terlalu penuh dgn rasa cinta.
dulu..
itu dulu, sebelum kamu semua aku ketemu,
sblum hati ini dipenuhi parut bisu,
sblum diri ini kenal erti cemburu,
sebelum cinta ini berlalu...

Kasih,
aku hanya namakan mereka ini kasih,
kini,
apabila sayang tiada lagi maknanya,
jika aku sentiasa berkelana,
dalam perjalanan tanpa lena,
perjalanan tidak membuat aku terjaga,
perjalanan yang bagai sia-sia...

Meniti hari yang terus dilanda badai,
sebuah, dua buah dan pelbagai
kisah kegagalan mencari episod percintaan,
mengajar erti rasa,
tanpa sayang dan cinta.
Cukuplah kasih sebagai syarat,
aku menghargai kehadiran mu.

Jika benar aku yang kau perlu,
kunci itu ada padamu,
bukalah hati yang mati itu,
benarkan cahaya kasih mu,
terus menembusi tembok ego ku,
yang menjadi kunci pintu hati ku...


Salam Seni...


.

2 comments: