Monday, August 17, 2009

Tak payah...

Tak payah ada awek pun tak pe,

tak payah fikir pasal perempuan lagi tenang hidup,

sebelum niaku boleh hidup pun tanpa perempuan,

buat apa susahkan diri mencari teman,

aku boleh hidup la...

wahai perempuan,

aku tak kisah kalian tak mahu menerima aku,

aku dah tak nak fikir pasal korang semua,

buat aku sakit hati,

buat aku makin bingung...

aku dah tak nak fikir dah pasal ni semua,

kalau ada yang boleh terima aku,

alhamdulillah...

(rintih seorang sahabat yang terlalu kecewa dengan perempuan kepada hamba)

4 comments:

mohamad 'may' yawmon said...

nak solution?
senang jer! tak payah bercinta dengan perempuan!
lelaki kan ada...
hahaha =p

SarjaN yO said...

lelaki???
kalau dh prempuan pun xnak kat kita,ada ke lelaki yg nak???
hahaha...

entah la may,mmg penat nak kejar prempuan ni,
tp yO mmg dah xlarat dh skrg ni.
kalau yOkejar pun,dgn sisa baki kekuatan keikhlasan yg masih tinggal tanpa dicalar dgn keegoan...

since1990 said...

blom smpi masa lagi untuk memiliki.sabar la ye(",)

SarjaN yO said...

aku sabar la ni mimi...tp kdg2 rasa gak la ape yg membuatkan kita sedih...