Sunday, June 28, 2009

Hamba kini berada di Puncak Perdana...

Alhamdulillah,setelah sebulan hamba bercuti dikampung halaman hamba,
lega dengan keputusan peperiksaan yang memuaskan,
tenang bila berada ditempat sendiri,
hamba kini pulang kedunia yang hamba pilih,
ke Puncak Perdana,

27Jun 2009,hamba melangkah kaki kembali ke kampus satelit UiTM Shah Alam Puncak Perdana.
hamba masuk semalam bersama dengan ratusan pelajar baru semester satu yg mendaftar semalam...

hamba tak kisah,hamba tetap dengan diri hamba,
sama seperti biasa...

mungkin ada pelajar baru yang tengok hamba dan berasa janggal,
tapi mereka mesti tahu,
anak seni ada dunianya sendiri...

Hamba sudah kembali ke sini,
ke dunia seni hamba yang hamba cari...

semoga semester ini akan lebih baik daripada semester lepas...

Selamat Datang kepada semua pelajar baru...

Salam Seni...


.

9 comments:

Maganda said...

awal betul ko daftar

Hectic! said...

Alhamdulilah, Yo ada sape je kat puncak tu? housemate da ada?

since1990 said...

semangat je yo dtg awal...mop lantai umah cepat.aku masuk minggu depan tau sume licin n bersih k..huh!!..ahha

SarjaN yO said...

Intan: blm daftar lg,masuk untuk sekretariat je...

Ryzal: Puncak sunyi lagi laa...dok dgn PM je...

Mimi: xkuasa aku nak ngemop lantai...kau la yg mop nanti...xpayah ngada-ngada nak dtg 5 julai,kau msti dtg 4 julai gak...ini arahan!!!!!

since1990 said...

suke ati la.aku bantai ngn batang mop tau la kau..ahha

SarjaN yO said...

bantai la...xkisah pun...aku samseng kot...

omgpetch said...

oh sektretariat. patut la pelik betol awal gle yo blk puncak. eh yo, blog sial blog mane ni? blog mkn manusia tu eh?

omgpetch said...

ohh sekretariat rupenye. patut la blk awal. ingt apesal la awal gle yo blk puncak. eh blog sial tu blog yg mkn manusia tu eh? tu la, mcm sial kn

SarjaN yO said...

ha`ah...makan manusia tu...n pengisian blog tu aku xsuka gak...