Friday, October 23, 2009

CINEPHOTO EXHIBITION

CINEPHOTO EXHIBITION

ANJURAN PELAJAR DIPLOMA SEMESTER 3 ,PROGRAM SENI LAYAR (CT111)
DIBAWAH SUBJEK CINEPHOTO

AKAN DIADAKAN PADA

23 OKTOBER 2009
HARI JUMAAT
PERASMIAN PADA JAM 2.00 PETANG
DAN PAMERAN AKAN DILANJUTKAN SEHINGGA MALAM

BERTEMPAT DI

STUDIO PANCHA DELIMA
TINGKAT 3
BANGUNAN AKADEMIK
FAKULTI IS

FOTO YANG DIPAMERKAN ADALAH UNTUK DIJUAL
HARGA BOLEH DIRUNDING DENGAN TUAN KARYA

SEMUA DIJEMPUT HADIR BAGI MEMERIAHKAN LAGI PAMERAN....
SUPPORT EACH OTHER OK...

PERSEMBAHAN IRINGAN SEMASA PERASMIAN TURUT DIADAKAN...

SEMUA DIJEMPUT HADIR...


SALAM SENI...


.

2 comments:

Mohamad Hj Yawmon said...

thanks sangat2 yo kerana telah memberikan sepenuh kerjasama yang saya inginkan dan diharapkan semua yang telah diberikan itu ikhlas tanpa mengharapkan sebarang balasan. Maaf dipinta andai ada tersilap kata, terlahar bahasa dan sebagainya!
kita dah berjaya buktikan yang kita juga boleh menjadi satu keluarga yang unite. Asam garam hidup menjadikan kita lebih matang dalam menilai mana yang baik dan mana yang buruk! thanks a lot yo!

- pengarah projek C.E CT111

Unknown said...

yO mmg mgharapkan balasan may,tapi balasan agar org yg tidak pernah mnghormati yO sebagai seorang lelaki dan sbgai rakan sekelas agar sedar yg diri dia tu prmpuan dan xblh hidup tanpa bantuan seorg lelaki...CT111 dah macam family yO kat Puncak,namun family yg sering membuatkan yO menangis...anyway,may dah buat yg terbaik may,yO cuma menjalankan tanggungjawab sebagai seorang rakan sekelas dan kawan may...cukuplah dgn kita dah berjaya buat semuanya dgn selamat,kita mampu bersatu jika tiada manusia seperti dia yg sering mncabar kesabaran yO...may,sabar manusia ada tahapnya,apatah lagi sabar seorg lelaki terhadap perempuan yg tdk prnah mghormati...jgn smpai dia yg jadi betina pertama yg makan pelempang yO..yO akan cuba utk terus sabar may...thanks a lot...